контакт тел. +381 (11) 3034 353  |  ел. адреса: info@omega.rs
Српски  |  English

Наша понуда

Ел. учењеНаша понуда се базира на систему “кључ у руке” јер се у пракси показало да је то најефикаснији начин увођења ел. учења. У том случају се ви бавите стварима које најбоље познајете (потребни садржаји обука, временски рокови, могући полазници...) а ми на себе преузимамо све или неке од следећих ставки:

Анализа стања

Почетак који гарантује много једноставније и ефикасније увођење ел. учења је свакако анализа тренутног стања, првенствено броја могућих предавача (тренера), броја могућих полазника (студената) и информатичких ресурса. Наше искуство говори да се ова фаза може завршити релативно брзо, у року од неколико дана до неколико недеља. Крајњи резултат анализе стања је прецизан план увођења ел. учења са наведеним активностима, роковима и индикаторима напретка.

Пример скраћеног резултата анализе: у неком предузећу раде 3 интерна тренера који по већ постојећем плану обука до краја године треба да изведу 20 тренинга на којима ће присуствовати око 200 запослених. 12 тренинга се може извести у комбинованој варијанти, 5 у онлајн а 3 искључиво на класичан начин. Мањи број запослених (30-ак) нема отворен налог ел. поште. Предузеће нема портал за ел. учење. Сви запослени поседују барем основно знање рада на рачунару.

Пример скраћеног плана увођења: у року од месец дана тренери ће проћи обуку из ел. учења (педагошка и информатичка). ИТ сектор ће отворити налоге ел. поште свим запосленима. Рок за припрему материјала за прва два тренинга је 30 дана од завршетка обуке тренера. Софтвер за ел. учење ће се инсталирати и подесити у року од 15 дана. Корисничка подршку полазницима курсева ће бити доступна у периоду од 10:00 до 17:00 радним данима, пружаће је особа из ИТ сектора. Тренери ће на месечном нивоу састављати извештај о активностима полазника.

Обука наставника (тренера)

Као што смо већ видели у претходним одељцима, највећу корист од ел. учења остварујемо уколико се електронски ресурси употребе не само за дистрибуцију материјала према слушаоцима већ и за олакшавање њихове међусобне комуникације. Тиме значајно повећавамо ефикасност образовног процеса, мотивишемо слушаоце, смањујемо трошкове итд.

Улога наставника или тренера се у том случају доста мења јер његов приступ обуци више није “ја ћу да вас научим свему” већ се помера према “ја ћу вас научити један део а остатак ћете сами и сарађујући са другима”.

Добра вест је да добри и искусни наставници или тренери лако могу усвојити овај принцип и постојећа знања и искуства употребљавати на начин примеренији електронском окружењу. Због тога се наша обука предавача одвија у два правца:

  • Oбука где је нагласак стављен на теме као што су: специфичности ел. окружења, колаборативно учење, конципирање образовних материјала.
  • Коришћење софтвера за ел. учење где се представи не само Мудл (који користимо као основну платформу за извођење наставе у онлајн окружењу) већ и осталих корисних софтвера (нпр. Скајп, Икс Мајнд, Пиџин...).

Подршка у припреми курсева

У процесу обуке предавача (тренера) се користе реални примери из Вашег пословног окружења тако да на крају обуке постоје већ неки припремљени курсеви. На нашу помоћ се можете ослонити и касније, било да заједно развијемо још неки курс или Вам помогнемо око израде материјала. Ево пар примера:

  • Скенирање: за Вас можемо скенирати и графички обрадити слике или друге документе.
  • Снимање видео материјала: понекад је практично снимити и конвертовати у одговарајући формат неки догађај (нпр. неку ситуацију из праксе која се обрађује на курсу, предавање гостујућег предавача или тренера итд.).
  • Израда тестова и обрада резултата.

Изнајмљивање софтвера

За примену ел. учења вам је потребан тзв. ЛМС (енг. „Learning Management System“) софтвер  уз помоћ којег је много једноставније организовати све образовне активности.  У овом тренутку је најпопуларније и свакако најповољније решење апликација Мудл („Moodle“) о којем можете више прочитати у засебној секцији.

Мудл можете сами инсталирати и одржавати уз помоћ вашег ИТ сектора или га изнајмити од нас.  У том случају Омега обезбеђује све неопходне ресурсе за његово функционисање (хостинг, инсталирање, одржавање) као и техничку подршку.

Цена ове услуге зависи од више фактора (број курсева, полазника, предавача итд. и утврђује се након анализе стања (прве фазе увођења ел. учења).

Техничка подршка

Ваши предавачи (тренери) се могу ослонити и на нашу техничку подршку из домена коришћења Мудла и осталих софтвера које користе у припреми и реализацији курсева. Стандардно се ова врста подршке пружа радним данима од 10 до 17 сати, ел. поштом и телефоном. Уколико је потребно можемо договорити и друге термине или начине пружања подршке.

Такође, можемо обезбедити и корисничку подршку за полазнике, било да су у питању Ваши запослени или студенти. Услови пружања су исти као и за предаваче (тренере).


Контакт

За сва питања и предлоге Вам стојимо на располагању. Наши контакти су:

Омега
Џорџа Вашингтона 12, 11 000 Београд, Србија
Телефон / факс: +381 (11) 30 34 353
Ел. адреса: info@omega.rs
Интернет адреса: www.omega.rs

Контакт

ОМЕГА

Џорџа Вашингтона 12,
11000 Београд, Србија

тел. +381 (11) 30 34 353,
ел. адреса: info@omega.rs